Εθνική Τράπεζα: Εξυπηρέτηση πελατών για τα …πανηγύρια

0
147

Σε μια εποχή που όλα γίνονται ηλεκτρονικά και υπάρχουν παντού δικλείδες ασφαλείας η Εθνική Τράπεζα …πρωτοπορεί κάνοντας βήματα προς τα πίσω.

Ένα απλό παράδειγμα:

Προσπαθείς να κλείσεις εισιτήρια, ακτοπλοϊκά, αεροπορικά κτλ δεν έχει σημασία. Ζητάς από το τουριστικό γραφείο να γίνει η πληρωμή τηλεφωνικά, όπως γίνεται συνήθως χωρίς πρόβλημα.

Η πληρωμή δεν εγκρίνεται παρά το γεγονός ότι ο λογαριασμός έχει μέσα υπέρ αρκετά χρήματα γιατί η Εθνική Τράπεζα «θεωρεί ύποπτη τη συναλλαγή» και μάλιστα κλειδώνει τις συναλλαγές της κάρτας, χωρίς καμία προειδοποίηση προς τον κάτοχο αυτής.

Όπως επίσης δεν έχει και κάποιον τρόπο να επικοινωνήσει με τον πελάτη της (για παράδειγμα ένα τηλέφωνο λέμε εμείς οι ακραίοι) πριν απορρίψει τη συναλλαγή και πριν κλειδώσει την κάρτα καθως έχουμε μόνο 2022 και λείπουν από τον περιστερώνα της εταιρείας τα ταχυδρομικά περιστέρια προφανώς.

Καλείς εσύ την εξυπηρέτηση πελατών και τότε στο αποκαλύπτουν το «σχέδιο» και αφού σου μπλοκάρουν την κάρτα σε βάζουν σε αναμονή καθώς έλα μωρέ τι το επείγον υπάρχει στην περίπτωση σου.

Σε συνδέουν με το περίφημο «τμήμα ασφάλειας συναλλαγών» γιατί μόνο αυτοί έχουν αρμοδιότητα, λεει και μετά από 45 λεπτά κλείνει η γραμμή (φυσικά) και ξαναρχίζει από την αρχή τη διαδικασία γιατί εκεί στην Εθνική Τράπεζα φαντάζονται ότι έχεις κι εσύ, όπως κι αυτοί, άπλετο χρόνο στη διάθεση σου για …τσουγκράνα!

Και μετά θυμάσαι ότι η Εθνική Τράπεζα λέει ότι προχωράει σε ψηφιακό μετασχηματισμό (τρομάρα τους), θα κλείσει καταστήματα και θα βγάλει σε εθελουσία έξοδο χιλιάδες υπαλλήλους της.

Και το μόνο που σκέφτεσαι είναι «καλά θα πάει αυτό»…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here